ADMINISTRATIEF MEDEWERKER TELLERSTANDEN

Fulltime | mbo | 0-2 jaar werkervaring | standplaats Zaltbommel

Je bent een young professional en wilt graag je eerste carrièrestap zetten, die uitzicht biedt op verdere persoonlijke ontwikkeling óf je bent tijdelijk beschikbaar voor onze openstaande administratieve functie!

Een geschikte kandidaat:

  • MBO werk- en denkniveau
  • Heb je 0-2 jaar werkervaring opgedaan in een, bij voorkeur, vergelijkbare functie;
  • Ben je nauwkeurig met data verwerking;
  • Heb je een service- en klantgerichte houding;
  • Ben jij betrokken, proactief en flexibel;
  • Uitstekende kennis van Nederlandse taal zowel in woord als geschrift

Je wordt beloond met:

  • 40-urige werkweek
  • 25 vakantiedagen
  • Gedreven werksfeer met een team van gepassioneerde collega's
  • Een baan met ruime verantwoordelijkheden in een dynamisch en groeiend bedrijf

Een eigen sportschool

Een eigen bar

Wat ga je doen?

Je bent een young professional en wilt graag je eerste carrièrestap zetten, die uitzicht biedt op verdere persoonlijke ontwikkeling óf je bent tijdelijk beschikbaar voor onze openstaande administratieve functie!

Als Administratief Medewerker Tellerstanden ben je primair verantwoordelijk voor het correct registreren van de tellerstanden van de geplaatste kantoorapparatuur in Nederland en België. Hiervoor onderhoud je meerdere keren per jaar telefonisch contact met onze klanten. Daarnaast verricht je ondersteunende taken voor de afdeling Billing and Control.

Deze functie is in eerste instantie op projectbasis met mogelijke uitloop of doorgroeimogelijkheden.

Collega aan het woord

Mijn naam is Lotte en ik werk nu al ruim twee jaar bij Itec op de afdeling Sales Support & Contracting. De functie Sales Support & Contracting houdt in dat jij een schakel bent tussen de klant en het verloop van de overeenkomst. Denk hierbij aan het correct weergeven van
de overeenkomst in ons systeem en het uitzetten van de lijnen voor het klaarmaken van de machine tot aan leveren van de machine. Tevens draag je zorg voor het voorspoedig verlopen van de overeenkomst. 

Mijn ervaring binnen deze organisatie is dat ik mezelf op het gebied van administratieve werkzaamheden en klantcontact erg heb kunnen ontwikkelen. Dat komt omdat elke dag anders is. De ene dag ben je gedreven mee te werken aan een optimale klantbeleving en de andere dag ben je bezig met het ondersteunen van de accountmanager voor het binnenhalen van de deal. 

Omdat je de schakel bent tussen de klant en de overeenkomst werk je met veel verschillende afdelingen samen. Hun helpen ons en jij helpt hun. Daardoor krijg je veel waardering van je collega’s maar ook van de klanten. Deze waardering brengt bij mij elke dag een lach op mijn gezicht waardoor ik met veel plezier naar mijn werk.

Lotte
Sales

Werken bij support - video

Werken bij Itec

Sinds het ontstaan in 1987 is Itec uitgegroeid tot dé specialist in het beheren van uw documentenstromen. Binnen de Benelux zijn we de grootste, onafhankelijke leverancier van kantoorapparatuur en documentoplossingen. Werken bij Itec betekent dat u kunt vertrouwen op beproefde hardware en software. Als serviceorganisatie pur sang geven we bovendien op meerdere manieren vorm en inhoud aan persoonlijke service.

Al ruim 30 jaar ligt onze focus op kwaliteit, maatwerk en flexibiliteit. De afgelopen jaren is daar duurzaamheid als belangrijke pijler bijgekomen. We hebben een prima naam opgebouwd met krachtige, beproefde totaaloplossingen. Afhankelijk van uw behoefte en benodigde capaciteit zetten we onze hardware (printers en multifunctionals), plus onze oplossingen voor document management in. Zo besparen we op printkosten, houden we grip op uw documentstromen en hebben we oog voor het milieu. 

Jouw recruiter

Wil je meer te weten komen over deze functie van Allround Administratie Medewerker?

Neem gerust contact op met Marleen Pols:

@: m.pols@itec.nl
T: 0418 – 68 22 22