MEDEWERKER FINANCIËLE ADMINISTRATIE

32 – 40 uur  | mbo niv-4  | standplaats Zaltbommel

Ben je klaar om een volgende carrièrestap te zetten in de financiële administratieve arbeidsmarkt? Bij ons
ben je op het juiste adres! In dit traject staan wij ook klaar voor je verdere persoonlijke ontwikkeling.

Als een geschikte kandidaat:

Je wordt beloond met:

Een eigen sportschool

Een eigen bar

Wat ga je doen?

Als Financieel Medewerker ben je verantwoordelijk voor alle uitvoerende werkzaamheden die plaatsvinden
op de afdeling Finance. Hierbij kun je denken aan het verwerken van inkoopfacturen, voorbereiden en
klaarzetten van betaalopdrachten en financiële contractverwerking.

Een greep uit het takenpakket van onze Medewerker Financiële Administratie:

  • Verwerken van inkoopfacturen en bankmutaties;
  • Inboeken van journaalposten;
  • Financiële contractverwerking;
  • Verwerken A.I. klanten
  • Algemene ondersteuning op de financiële administratie.

Wij geven je de ruimte

Bij Itec liggen de uitdagingen voor het grijpen! De informele sfeer biedt je de gelegenheid om initiatieven te
tonen en verantwoordelijkheid te nemen. Logisch hierbij is dat je begeleid en ondersteund wordt door de
organisatie. Wij bieden je volop de ruimte om je vakinhoudelijk en persoonlijk te ontwikkelen.

Wie zijn wij?

Wij zijn al vanaf 1987 dé specialist op het gebied van printers en print gerelateerde oplossingen. Je komt te
werken in een hecht team waar hard werken gecombineerd wordt met plezier maken. Dit ga je doen met
zo’n 200 collega’s die dagelijks klaar staan voor onze klanten. Teamwork staat bij ons centraal, want samen
staan we sterk!

Collega aan het woord

Mijn naam is Lotte en ik werk nu al ruim twee jaar bij Itec op de afdeling Sales Support & Contracting. De functie Sales Support & Contracting houdt in dat jij een schakel bent tussen de klant en het verloop van de overeenkomst. Denk hierbij aan het correct weergeven van
de overeenkomst in ons systeem en het uitzetten van de lijnen voor het klaarmaken van de machine tot aan leveren van de machine. Tevens draag je zorg voor het voorspoedig verlopen van de overeenkomst. 

Mijn ervaring binnen deze organisatie is dat ik mezelf op het gebied van administratieve werkzaamheden en klantcontact erg heb kunnen ontwikkelen. Dat komt omdat elke dag anders is. De ene dag ben je gedreven mee te werken aan een optimale klantbeleving en de andere dag ben je bezig met het ondersteunen van de accountmanager voor het binnenhalen van de deal. 

Omdat je de schakel bent tussen de klant en de overeenkomst werk je met veel verschillende afdelingen samen. Hun helpen ons en jij helpt hun. Daardoor krijg je veel waardering van je collega’s maar ook van de klanten. Deze waardering brengt bij mij elke dag een lach op mijn gezicht waardoor ik met veel plezier naar mijn werk.

Lotte
Sales

Werken bij support - video

Werken bij Itec

Sinds het ontstaan in 1987 is Itec uitgegroeid tot dé specialist in het beheren van uw documentenstromen. Binnen de Benelux zijn we de grootste, onafhankelijke leverancier van kantoorapparatuur en documentoplossingen. Werken bij Itec betekent dat u kunt vertrouwen op beproefde hardware en software. Als serviceorganisatie pur sang geven we bovendien op meerdere manieren vorm en inhoud aan persoonlijke service.

Al ruim 30 jaar ligt onze focus op kwaliteit, maatwerk en flexibiliteit. De afgelopen jaren is daar duurzaamheid als belangrijke pijler bijgekomen. We hebben een prima naam opgebouwd met krachtige, beproefde totaaloplossingen. Afhankelijk van uw behoefte en benodigde capaciteit zetten we onze hardware (printers en multifunctionals), plus onze oplossingen voor document management in. Zo besparen we op printkosten, houden we grip op uw documentstromen en hebben we oog voor het milieu.

Jouw recruiter

Ben jij onze nieuwe Financieel Medewerk(st)er?

Leuk! Solliciteer dan direct.


Heb je een vraag of wil je meer informatie? Neem dan contact op via HRM@itec.nl of bel naar tel. 0418-682222 en vraag naar P. van den Heuvel-Autar.